23 Kasım 2008 Pazar

osman


Ruhum bitkisel hayatta,herseyı cok uzun zamandır askıya aldı,alacak…

Kalbim ayak başparmagını bile oynatamayacak kadar kötü durumda,felçten…

Oynadığım hangi kadın benim,ben bile bilmiyorum artık,

Dostlarım hepsinin iyi yönlerinden bir kompozisyonu bu sensin diye bana yüklüyorlar…

Ne olduğumu, nasıl olduğumu bilmiyorum ama,

Güçlü değilim,bende ağlıyorum,kirpiklerim kuru görünse de;

Müthiş bir enerjim yok,aşkı ve acıyı düşünmeye bile halim ve tahammülüm yok;

Kocaman,zengin ve güçlü değil artık kalbim;

Ruhsuz,soğuk,gri duvarların arasında;

Artık kabuk bile bağlamayan yaralarının kanları dışarı sızmasın diye…

Acıya bağışıklık kazanmadı bünyem,hatta daha dayanıklıydım gençken;

Kangren olmuş bacağa iğne batırınca hissetmezmiş ya o hesap…

Cesur,gözü kara olamıyorum artık,eskisi gibi atak davranıp atlayamıyorum herşeye;

Tüm saldırganlığım bundan;

Aşktan mı korkuyorsun,evet!

Aşka gözü kara atlamayı macera sanardım halbuki gençken;

Aldım tabi ağzımın payını;

Kocaman duvarlardan örülmüş kafesi yetmiyormuş gibi,yolundan bile geçemesin aşk diye;

Saldırgan köpekleri var etrafında,her şeyi parçalayan darmadağan eden…

Limit x sıfıra giderken sonuç sonsuza gidiyor,orda boğulup yok oluyor;

Ne mi? AŞK,RUH,DERİNLİK,HİSSİYAT…

Gülüşünde Tanrı var!

Kahkahalarım artık hıçkırıklarımı bastırmak için daha yüksek;

Gözlerimin içi her gülüşünde bir gözyaşımı saklayıp içine akıtıyor…

Çözemedim hayattaki denklemleri sandığınız gibi;

Tek bildiğim; kimi birine çarpılmış,kimi çarpmış ötekini,içlerinden ne eksilmiş,

Başkaları onlara ne katmış ne almış,kaç parçaya bölünmüşler…

Türev,integral alamıyorum ama hala…

SEDA! Çift kişilik hala yatağım ve tek tarafında yastık!

Sanırım bu yüzyılda ikincisi benim yatağa fazla;

Ne diyorsun tek kişilik bir yatak alsam mı artık kendime…

Neyse Meltem!Senin yine Osman’ın geldi,biran geldi,sigaran geldi…

Hadi yat uyu da aylardır görmediğin biranla sigarana bir selam çak yarın,ama uzatma muhabbeti fazla…

Osman diye de bir şey yoktur bu hayatta, bunu sakın unutma!

1 yorum:

zombie dedi ki...

hanı bana sabah 4te bı tel gelmıstı,ben 6ya kadar konusmustum.o telı beklemısım farketmeden,uyuyamadan.ıste o zaman yazdıım yazı...